Suck!

Hinner aldrig ordna färdigt den här bloggen så ni får ursäkta mig att den e lite kaotisk!

Idag har vi dfaktiskt haft en bra dag här hemma....alva va bara gnällig imorse så det kan jag stå ut med, Kanske e på väg mot rätt håll nu?!
Tror kanske bara hon saknar sverige =Pmen ddit ska vi ju 10 april, gud va jag längtar! ska bli så skönt att få komma hem till alla nära och kära!
Skönt att få lite hjälp med alva också =P
Häär hemma så e det ju bara hon och jag i princip hela tiden, måste va tråkigt för henne att bara va med mamma (och pappa när han kommer hem från jobbet)! Så nu ska tante få leka av sig lite kan jag lova!

Nej måste springa och skölja ur hårfärgen nu...så det vart ett tråkigt inlägg!
Ska lägga upp lite nya bilder här en dag snart )=)

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0