Trött!

                                                                                                                                                                                  usch va jag e trött och sliten idag!,
va nämligen ute för första gången på över ett år igår.


Iofs så drack jag totalt 2  hela öl,,,(Haha)och kom hem kl 02.00. Men grejen va den att jag stod upp kl 06.30 medd alva den morgonen, och inte fick jag sova middag heller!
Det va skit tråkigt ute också, precis som jag trodde, satt mest o längta efter sängen.
Sen va ju planen att min sambo skulle stå upp med alva, vilket han gjorde kl halv sju imorse, Men hon har en mamma period just nu (som e skitjobbig) så hon gnällde i 3 timmar innan jag stod upp, så inte fan om det blev mycket sömn idag heller!

Ja ja kanske e lika bra att bara gå och lägga sig då=) God natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0